Ingen bra känsla

Igår spelade vi innebandy som vanligt i skolan, vissa killar skjuter något så in i helsikes hårt, tyvärr brukar mina smalben ha en tendens att stå i vägen. Smack, smack, smack sa det på ungefär samma ställe och efter typ tredje slaget rakt på smalbenet kände jag hur det gjorde ont när jag sprang (speciellt i de explosiva vändningarna). Jag stod över sista matchen. Vill inte riskera något.
 
Idag har jag inte gått så mycket för att kunna utvärdera vad en natts sömn gjort. Men jag hoppas inte jag ska ha ont. Dock gjorde det iaf min dag, var på fruktansvärt dåligt humör nästan hela dagen... men efter att ha sprungit lite blev jag mycket gladare. Gjorde dessutom 2 mål på hela kvällen! (3 matcher) vilket är en 100% ökning!!
 
Idag och imrorn blir det bara lugna gatan, nu vill jag inte riskera något alls. Cykelturerna till jobbet är den enda fysiska aktiviteten jag ska ägna mig åt.
 
Nu är det bara 2 dagar kvar innan vi har fixat hela tjejklassikern!! :D
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback