Gårdagens träning..

Aj aj, i morse efter att jag hade gått upp så nös jag till, och vilken träningsvärk jag har i sidan av magen!!
 
Igår var jag ju på äventyr till Bromma blocks, Inga större svårigheter att ta sig dit och hitta. Jag sprang in på XXL och köpte mig ett par nya långa löpartights, eftersom det enda paret jag har nu börjar bli lite slitna.
Ett par craft blev det, även om craft inte direkt är gjorda för att passa sådana tjejer som är försedda med rätt breda höfter så blev det detta par. De är lite tighta att få över höfterna, men väl på sitter de asskönt! Jag tog strl S eftersom mina craft shorts har strl M och är aldeles för stora i benen.
 
Nåval, efter dessa byxor blev det en tur till djuraffären, jag hade i min enfald tänkt att 55 liter toa-lätt strö inte väger så mycket. Så jag plockade på mig både 55 l av det, en stor säck hö och 4 kg mat. Hu! Jag fick KÄMPA för att ta mig de 200 m till busshållsplatsen! Och sen tillbaka hem, jag var helt färdig i armarna efter den turen!
 
Efter det var jag och mamma och kollade på lite möbler. Idag ska jag beställa en snygg Tv bänk, ett bord och en liten hylla till köket! Tyvärr var det 4-6 v leveranstid på bordet och 2-3 på Tv bänken...
 
Nåväl, idag är det alltså en till tur till möbelaffären som gäller, men först ska jag ut till IKEA för att köpa det sista inför Oakleys hemkomst. Jag har tänkt att inreda buren med dörrmattor som underlag, sedan en toa låda med strö och en sitthylla.
 
Men först nu ska jag ta tag i tvätten som jag slängde i imorse, får se om det blir någon träning idag. (annat än cykelturer) det är lite småruggit ute och jag vill absolut inte riskera något att träna ute och bli kall och blöt inför helgen!
 
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback