FÄÄÄRDIGA!

 
Mitt resultat - jag är toknöjd verkligen!! Nu är hela tjejklassikern avklarad, och mitt diplom är beställt! :D Ihh..
 
Det bästa med hela dagen är helt klart känslan jag haft i kroppen, jag har haft en TOKBRA känsla i kroppen, ALLT stämde verkligen. Jag hade planerat att komma till Abborbacken vid 30 min (för att så Hilles pojkväns tid på 1:08:22 på sista milen). I början var det så sjukt mycket folk och man fick gå, första km tog över 10 min.. Jag blev väldigt stressad och nervös och drog på så fort det gick. Sen kunde jag slappna av och kände att jag låg bra till. I slutet av minut 29 kom jag till Abborbacken och då kändes det rätt lugnt. Jag powerwalkade upp för backen och sen körde jag igång. kroppen och benen kändes väldigt fina, jag hade inte kollat pulsen något utan körde på känslan och tiden. Allt känndes verkligen tokbra. Jag tuffade på i spåren och jag höll ordentlig koll på klockan. Så kom Karins backe och jag fick PW igen, men sen var det i princip bara utför och då hade jag verkligen koll på att jag skulle klippa G:s tid, sweeet! Hade över 18 min på sista två km så jag visste attd et skulle gå!
 Upploppet var gytjigt, lera lera lera.. det enda jag var rädd för var att jag skulle ramla, men in i mål kom jag på alltså precis över 1:02 min..
 
Och när man ser mina placeringar så ser man att jag bara plockade placeringar, jag är så sjukt stolt över mig och OSS! Det bästa var att känslan har varit så sjukt bra genom hela loppet, allt bara stämde! Det klaffade liksom. Så jäkla skönt! Jag fick inte håll eller ont någonstans och framförallt var huvudet med. kanske finns en liten tävlingsmänniska i mig??
 
Nu har jag iaf beställt mitt tjejklassikerdiplom och ska unna mig några dagars träningsfritt. :) Kanske åka och simma eller något.
 
Nu ska jag bara njuta över dagens känsla, som varit sjutk bra!! :D :D
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback