En snabbrapport

Lyckades ta mig ut på ett löppass under helgen i Skåne. Sprang 5,2 km, med tempo på 9,8 km/h, d.v.s. det tempot som det verkar bli för mig jämt, vilken sträcka jag än springer :-) Alltså ett träningspass förra veckan. Är glad att det ändå blev något, det var svårt att hitta tiden.

Den här veckan har inte börjat bättre. Har varit i skolan idag, och ska iväg på valpkurs nu. Börjar jobba kl 5 imorgon och sen har jag skola på eftermiddagen. Har en hel del att läsa och en hund som behöver aktiveras ordentligt efter det, så jag är tveksam till att det blir träning då. Den som lever får se ;-)

Ligingöloppet närmar sig och efter Anjas rapport känns det knappast bättre. Det kommer bli en tung dag, kanske den tyngsta hittills, om man ser det ur ett tjejklassiker-perspektiv vill säga :-) Ju mer jag tränar in, desto lättare blir det. Måste påminna mig själv om det ibland och det är ju just den påminnelsen som är så himla användbar när det kommer till vardag och träning.

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback