"Vila" från träningen

Det är lugnt med träning just nu. Hämtade hem världens sötaste hundvalp i lördags, så nu är det minst sagt fullt upp med honom. Tror att jag kommer ligga lågt med träningen tills jag får börja sova lite mer om nätterna. Det känns som att det är nog med att orka med skolan just nu. Nästa helg ska jag dessutom till Karlstad fredag-söndag för lite fältövningar med skolan, så då blir det inte mycket tid över. Ev. kanske det kan bli något träningspass på torsdag denna vecka, men jag får se hur det känns då. Hur trött jag än är så är jag i alla fall väldigt, väldigt glad över vårt lilla busfrö Willie, så nu lägger jag träningen åt sidan en kort period och njuter av lite valptid. Ett par cykelpass till innan Vättern är väl det som jag kommer försöka få in i träningsväg de närmsta veckorna, i övrigt hoppas jag på att grundkonditionen klarar Tjejvättern :-P
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback