Träningsopeppad

Senaste dagarna har jag efter skolan spenderat i sällskap med TVn och Soffan. Har varit väldigt otaggad på att träna. Hoppas att det vänder snart, för jag känner inte för att pressa mig ut och inte tycka det är roligt, då får det vara..

I övrigt har jag funderat fram och tillbaka på hur jag ska få cykeln till Vätternrundan. Funderar på att köpa ett cykelfodral och ta med den på tåget som "bagage", eller om jag ska packa in den i kartong och posta med bussgods. Idag ska jag iaf förhoppningsvis ta en tur ut till XXL sport i Bromma där de har cykelfodral för halva priset.

Morgonen har jag spenderat med att planera, tänka och fundera på min lägenhet. Jag hittar så himla mycket fina saker som jag vill ha men för att det inte ska bli information overload när man går in där får jag fortsätta drömma och kanske bara skaffa hälften av grejerna. Gardiner, handdukar och annan textil är väl det jag håller på att gå helt banans på... :) Jag längtar verkligen till i höst när jag får bo in mig ordentligt.

Nu ska jag återgå till planeringen, jag tror det kommer bli så fantastiskt fint och "anjigt" när jag fått gått loss :D

Kolla bara på dessa som är starkaste kandidaterna till en fondvägg i vardagsrummet. Jag kommer inte behöva ha en TV för jag kommer ha snyggaste tapeterna att kolla på!!

/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback