Träning, träning!

Sådär, nu ska vi summera. (med glädje)
Tors: 10 km
Fre: vila
Lör: 8 km
Sön: 7 km
Mån: Vila
Tis: 10 km
Ons: 7,2 km
SUMMA: 42,2 km!!

Med andra ord ett maraton på 5 träningspass.. :) på tot 7 dagar! Sweeet! :D Jag är mycket nöjd. Även om dagens pass mest bestod av trästocks-ben och försök att bygga upp det mentala. Det mentala är viktigt och jag har insett hur mycket jag egentligen kan pressa mig själv, förra terminen var en sån termin. Jag tror fortfarande jag lider lite av den terminen.. Tillsammans med det mentala med byta jobb-byta stad... Jag har funderat på om jag ska ställa upp och anmäla mig till Milloppet den 23/5 här i Stockholm. Igår känndes det bra i benen och jag var inne på om jag skulle ställa upp. idag var det tvärt om. Tunga ben, stela baksidor (tack och lov inga känningar i knäet/benhinnorna). Vi får se... Orkar jag mentalt pressa mig. För ska jag vara med ska jag bannemej gå för pers.. Jag vet inte. Om den mentala styrkan finns där eller om jag ska försöka bygga upp den till Vättern.

Jag har iaf till den 16/5 på mig att bestämma. Så vi får väl se. idag ska jag iaf njuta av att jag tagit mig an ett MARATON på 5 pass. SWEET:D

Ska ladda in rundorna från klockan med, men nu ligger den på laddning.
och nu är det mat! :D /ANJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback