snor och snörvel!

Puh, Förkylningen har nog haft sin pik och just nu är det mest hosta och snor. Jag hoppas på att bli frisk till åt minstonde nästa måndag då jag far till Spanien!

I övrigt är jag tillbaka i Stockholm... Sista veckan innan alla betyg ska vara satta och puh, arbeten som ska rättas och kommenteras, alla arbeten under året ska vägas ihop och slutbetyg ska sättas.

Dessutom fick jag ett rätt ojust mail som jag inte riktigt kan släppa, jag svarade iaf på det sättet man ska svara på ett sånt mail - med att vara extra trevlig. Så jag hoppas att den jag fick det från fick lite dåligt samvete.

Nu ska jag iaf ta en dusch, det är så varmt idag att det nästan är olidligt i stan.. klibb!

/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback