Nyheter för mig med!

Idag drog jag efter skolan iväg till stan, först till stadium för att köpa strumpor då jag tog med mig typ alla par strumpor till karlstad för att tvätta - men sen inte tog med dem tillbaka (smart head..) Så jag hade typ 3 par här i stockholm :P Så jag passade på att köpa fler träningsstrumpor när jag ändå skulle ha strumpor. Sedan tog jag en sväng förbi löplabbet för att inhandla nya springskor, ett par Saucony som förra gången. Men det visade sig att de inte hade den modellen jag ville ha. Så jag belv skickad till Löplabbet Kungsholmen (inte visste jag att det fanns en butik typ granne med min skola!).


Så dessa fick följa  med hem. Precis som mina andra Saucony klämmer de lite och känns ovana, men jag tror de kommer bli perfekta på mig!!

I övrigt får promenaden bli min träning idag, det är lite kallt ute och jag är rätt stel i höftböjarna. Så jag kommer igen med nya tag imorrn. Vad det blir har jag inte riktigt bestämt, cykling eller löpning...
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback