Mera vasaloppet!

Det har inte blivit av att jag har anmält mig till vasan nästa år, men jag ska åka något av loppen!

Dock tog en kompis kontakt med mig idag och frågade om jag var på Stafettvasan (löpning, ett 10 manna lag sälen -Mora) i augusti. Jag var inte svårövertalad, även om jag fick klart för mig på en gång att jag var kandidat till någon av de längre sträckorna 10-15 km. Men åh vad pepp jag blev! :D

Kan också vara för att det har varit tokfint väder hela dagen, solen har skinit hela dagen och jag har spenderat den med två gamla gymnasiekompisar, lunch inne i stan och sen till Skansen med en utav dem. Mina vita axlar fick se solen för första gången sedan typ förra sommaren. Så skönt!

Planerna för veckan är sådeles lite mer cykling eftersom det inte blivit av på någon vecka. Sen tillbaka till Karlstad på onsdag och förhoppningsvis lite ridning, någon dag IKEA jobb (med tillhörande cykeltur dit & hem) och sen kompishäng som vanligt! :D

Jag har även köpt min cykelväska idag, så någon dag nu i veckan ska jag se om jag kan packa ner racerröd och tjyva med henne på tåget/bussen. :)

/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback