Lördag!

Idag är det lördag vilket innebär ledigt från skolan, jag har fortfarande inte alls vant mig vid det här med två lediga dagar i veckan. VAD gör man då??

Planen idag är iaf att ge sig ut och springa. Igår fick jag ett märkligt sug efter att kapa mitt 5 km personbästa på 26,41. Vet inte vart det kom ifrån, men känslan av att vara helt jävla slutkörd kom till mig och fy fan vad gött det skulle vara att få ner det under 25. Men KAN jag göra det när det inte är tävling? Det där med att pressa sig själv över den där bekvämlighetsgränsen är ju jobbigt också...

Men i 5 km? Det är alltså över på mindre än 25 min. Kanske kanske... Nu har jag lagt upp det här så då får man ju iaf göra ett försök. Blir en tur till Djurgården iaf, lite löpning ska jag allt få in. Sen ska mamma och jag gå på Strindbergs på Bukowskis, lite tavlor från Strinbergs ställs ut som mamma ville se. :) Eftersom jag är en snäll dotter hänger jag på (eller mest för att jag inte har så mycket annat för mig)... ;)

Vi får helt enkelt se vad jag rapporterar i eftermiddag.. :) Pulsklockan åker iaf på och gamla Sauconyskorna (vill inte försötra hälar/fötter i de nya på en gång)...
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback