löptur!


Sådär, 12 km avverkades i mina snygga Saucony skor. varav 11 km var joggning och 1 km nedvarvning. Kroppen svarade bra, tog typ 3-4 km innan jag kom in i andra andningen och jag lunkade på. I slutet avrundade jag med lite "intervaller" på strandvägen :P
Pulsen låg stadigt melllan 160-180, men den lugnar sig när jag behöver stanna och vänta på rödljusen.

Igår tog jag även en tur till IKEA kungens kurva, 15 km enkel väg med cykel, vägen dit tog 55 min, pga att jag var tvungen att stanna och kolla på kartan i varje korsning typ. Ville inte köra fel. Väl på IKEA köpte jag bestick åt mamma och sen tog jag en kanelbulle som belöning, och så hem igen! Denna gång gick det fortare, 40 min ungefär.

I övrigt har veckan gått fort, Imorrn måste jag ta en sväng förbi stan för att köpa strumpor. Jag packade med nästan alla mina par hem till karlstad för tvätt och glömde att ta med dem tillbaka. Smart anja. Så nu har jag typ 4 par strumpr här i Stockholm. Dessutom funderar jag på att slå till på ett par till Saucony skor, skulle behöva ha ett par att byta med.

Nu ska jag ta det lite lugnt med TVn som sällskap. :)
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback