Cykelturen!


Tack vare att jag hade garmin:en på mig i torsdags kunde jag se vart cykelturen gick fel.. Jag får ta nya tag nästa gång!! Jag ska hitta en snabb väg mellan kungsholmen-Hammarbyhöjden!

Idag är det 1:a maj som har inletts med att vi åt grill-resterna från igår, grillat till frukost = mums! Idag bär det tillbaka till Stockholm, just nu är jag väldigt väldigt kluven. jag har fått två biljetter till humorgalan på Berns (really fancy, dresscode kavaj!!) Men det börjar kl 17 och mitt tåg är inte framme fören 18,20. Ska man ta och köpa en byssbiljett så man är i Stockholm 16,40..? Dock slutar inte mamma jobbet fören 18-19 tiden. Så jag har lite att fundera på..

Träningen då? Senaste veckan har den enbart bestått i cykelturer... Ioförsig är det väl bra, men jag skulle behöva få in längre cykelpass. Jag brukar ju cykla 15-20 km lätt utan att bli särskilt uttråkad, men längre... Jag har ju nu iaf hittat min iPod som varit borta sedan Tjejvasan, nu ska jag bara försöka synka den med musiken i itunes så jag kan få lite musik att lyssna på, då kanske det går lättare.

sen har jag tänkt mig ta en sväng på skolan gym också.. Kanske lyfta lite skrot, vi får se hur mycket folk det är på eftermiddagarna.. Jag får försöka stanna kvar och jobba lite sent så det inte är så mycket elever kvar.

Så, kolla på Humorgalan ikväll så kanske ni ser mig! Jag kommer ha en svart/vit klänning med röda blommor på :)
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback