Äntligen över!

Sådär ja. Frukosten ligger i magen och kaffet är på väg ner, jag har världens lyx då mamma tycker om att mala kagffebönor varje morgon som hon brygger kaffe på = SVINGOTT kaffe!! :)

Gårdagen var min vilodag, Knäna sa ifrån lite när jag gick nerför i trappor men benen kändes fräscha änd.å. Dock tror jag att man måste vila ibland. Men idag blir det andra bullar, cykling står på schemat och en härligt långtur hoppas jag på! Det ska bli 14 grader och sol så jag är happy med vädret!!

I övrigt funderar jag på att spontananmäla mig till milloppet som går här i Stockholm den 23 maj. En mil runt i djurgården en onsdagskväll. Kan nog vara trevligt, dock vet jag inte om jag ska gå all in och riktigt hårdsatsa på milperset eller om jag ska lyssna på polleallergin. Dock ska jag väl isåfall först anmäla mig...

Nej, nu ska jag packa ner maten i väskan och göra mig iordning. Trots att jag numera tar lite längre tid på mig än 10 min på morgonen så är jag ändå rätt snabb ;) Jag har börjat vänja mig att få sova till 6,40.. ;)

/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback