Anmäld!

Sådärja, Anmäld till vasastafetten, den 18/8 ska jag springa en av sträckorna mellan Sälen och Mora! :D

Vi saknar fortfarande några löpare till laget så är ni sugna finns det plats! ;D I övrigt har jag mått rätt ruttet idag. Halsen krånglar fortfarande och snoret är gul/grönt. Dvs bakterier har bosatt sig i mig. Har tagit till tunga artilleriet idag, penicilinet är inhandlat och har tagit första dosen. 10 dagar framöver blir det 3 doser /dag. Så hoppas jag vara fit for fight för Vättern! :D

I övrigt har jag nästan satt alla mina betyg... I princip... Jag toklängtar också efter spanienresan. Sol och värme, lite färg på vitbenen - ja tack! :)

/ Anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback