Anmäld till Blodomloppet

Det blev ett cykelpass i torsdags kväll. Ett kort sådant eftersom jag stack ut vid halvtio utan lysen på cykeln. Men jag körde samma runda som sist, den är 18,7 km, men det är grusväg första och sista biten, så där cyklar jag extremt sakta, mest rullar. Så jag ser det som att jag cyklar 15 km. 15 km är långt ifrån de 100 km som vi snart ska ge oss ut på, men men, jag var nöjd över att jag hann med ett pass i alla fall :-)

Det blir ingen Tjejmil för mig, för nu har jag gått med på att springa Blomomloppet här i Örebro 30:e augusti (2 dagar innan Tjejmilen). Några som hade dragit ihop lag, så då var det klart att jag skulle vara med :-) Jag har anmält mig till 10 km. Jag dör av att springa min 4,5 km runda här hemma, så nu har jag verkligen något att träna till om jag ska orka runt. Men kändes ju dumt att ta 5 km, det sprang jag ju förra året, någon utveckling måste det ju vara.

Nu åter till pluggandet. Tenta på fredag och det känns allt annat än bra just nu. Får se om den här veckans pluggande kan ge en lite bättre magkänsla :-)

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback