Anmäld igen!

Sådärja!

2013 - TJEJVASAN och jag är anmäld! :D Hoppas på ett bra startled och samma roliga upplevelse som i år! Ih, vad kul! Jag blir så peppad av sånt här!

Tävlingskalendern börjar ta form:
9/6 - Tjejvättern 100 km cykel
7/7 - Vansbrosimmet 1 km
18/8 - Vasastafetten
30/9 - Lidingö tjejlopp 10 km
23/2 2013 -Tjejvasan 30 km skidor

Sweeet! :D Nu känns livet sådär bra igen! Jag börjar bli på bättringsvägen från sjukdomen, har fått antibiotika så idag har jag inte alls varit lika risig. Imorrn är det sista jobbdagen innan Spanien, alla betyg ska vara klappade och klara. Kanske ska jag försöka hitta ett platt millopp och försöka pressa perset..? är jag i form för det? Just nu absolut inte.. men kanske efter sommaren?

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback