turen, tillbehören, dagen!

God morgon!

Nu har jag loggat in gårdagsturen på datorn,

Jag hoppas att man ser något när man klickar på den, turen blev iaf  20,7 km lång och avverkades på 59,49 min. Totalt var jag iväg i 2 h och 11 min, men då var jag inne i massa affärer. Maxpulsen kom upp i 180 vilket känns kontrollerat, överlag låg jag på 144 i puls. Jag har inte testat mig själv speciellt, så jag vet inte hur långt jag kan cykla på 144 i puls. Den snabbaste kilometern gjordes på 2 min blankt! :)

Det finns så mycket roligt i den där klockan! :) Jag är väldigt nöjd med mitt köp.

Så till tillbehören,

eftersom min kamera fortfarande ligger hemma hos Hille så fick det bli webcam bild, här är iaf cykelskorna som ska användas när pedalerna är monterade på cykeln. Dessutom köpte jag en ringklocka. Mycket välbehövligt! Jag saknade en massa gånger igår!

Och det sista i rubriken. Dagen! Idag har jag tro det eller ej ett träningspass bokat, en av mina favoritinstruktörer har pass så nu ska jag minsann träna de sista gångerna här i karlstad! Peppad är jag minsann! Dessutom kommer mamma och mina syskon hit då jag har examenshögtid på universitetet. :)

Ja, nu känns det som jag är på G lite igen med träningen, gårdagens cykeltur och dagens pass! :D Happy!
Nu taggar vi tjejvättern!!
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback