Stockholm igen...

puh, det är tur för mig att jag verkligen har världens bästa jobb och bästa chefer. Förra veckan fick jag ju byta min lediga dag och denna vecka får jag ledigt på torsdag för att åka till Stockholm igen och träffa chefen och den läraren jag ev ska ta vikariat för.

Så på ons efter jobbet blir det av till STHLM igen, mamma är i alla fall nöjd! :) Jag är ioförsig också det då det innebär ett steg närmare ett lärarjobb.

Men det innebär störningar i träningsschemat för denna vecka med. Idag stack jag i alla fall ut till stallet och red, en lite lugnare tur och mockade. Sedan blev det en cykeltur in till stan, tur det.

Imorgon har jag ett träningspass bokat iaf, nu har jag reservplats två så jag hoppas att två pers avbokar sig. Annars får jag träna kondition istället. Sedan hoppas jag att jag kanske ska kunna ta mig ut på en löptur i stockholm. Sen får jag hitta på något tills på fredag. Kondition? Styrkepasset börjar nämligen 15,30 och jag slutar 15.

Ja, tur är väl att vi körde tjejvasan för någon vecka sen... ;) En annan komisk sak som hände idag var att jag mötte brevbäraren i hallen idag, han hade ett paket med till Helena, och så sa han "ja du måste vara anja", "jaa" svarade jag, så sa han "ja men visst var det du som körde tjejvasan här om veckan.. eller var det öppet spår?", jag blev väldigt stäld och sa "jo jag körde tjejvasan". Han hade läst det i tidningen sa han.. Nästan lite creepy.. Men jag antar att han kände igen mitt namn.. Inte så vanligt att man heter Tidman-Fuchs liksom.

Vi får se hur det utvecklar sig med träningen helt enkelt, det är skönt att det börjat bli vår i alla fall, även om det var kallare idag än förra veckan.
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback