Spinning

Hade ingen träningslust på förmiddagen överhuvudtaget. Tur att man bokar pass i förväg när man inte kan känna efter, då är det bara att bita i det sura äpplet sen :-) Jag var där tidigt och ledaren var redan där. Så jag satt på cykeln 20 min innan passet skulle börja. Satt och trampade lugnt en kvart, så när passet väl drog igång var jag redan uppvärmd. Perfekt, bara att köra för fullt från start. Efter halva passet var jag helt död, haha. Ett litet träningsuppehåll märks verkligen! Men det var bara att bita i. Efteråt var det som vanligt jätteskönt och man blir pigg och glad! Har dock inte fått något pluggat idag, vilket jag borde, så jag får ta tag i det nu. Så himla mycket annat i tankarna bara, blir galen på det. Jaja, ha en fin dag i vårvädret alla!

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback