Sådär ja!

Årets första joggingtur avklarad. 5 km på 35 min. Och jag undrar var min kondis tagit vägen?? Visst, jag var inte dödstrött, men det känns väldigt konstigt att jag har gjort samma sträcka på 26 min... Ioförsig på ett lopp men...

Jaja, det är bara ta tag i det där. Drömmen vore att komma ner närmare 20 min, men det är nog rätt långt bort.. ;) Idag fick jag stanna för lite rödljus eftersom jag sprang runt halva söder (okej, mindre än halva men...) Strax efter 8 på morgonen dag jag mig iväg vilket innebär rusingstrafik osv, så det hade kunnat gå lite fortare. Men jag ville heller inte ge mig ut för fort, inte gå ut för hårt liksom.

Tyvärr glömde jag USB stickan hemma så jag kan inte föra in resultatet i datorn. Får bli imorrn eller något.

Idag är det återbesök för min del på skolan i Stockholm, därför befinner jag mig just nu hos mamma. två stockholmsbesök på 1 vecka. Inte dåligt! Jag hoppas bara att allt resande är slut snart... känns som jag flängt mycket senaste tiden!

nu har jag i alla fall samlat ihop 2 träningspass och det är bara torsdag! Mycket bättre än förra veckans noll! ;) Kanske någon mer springtur och förhoppningsvis söndagsträning.
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback