Så var det min tur..

Gårdagens trötthet och matthet i kroppen var inte bara träningsvärk som jag hade fått av att ligga i soffan. Och raspigheten i halsen var värre imorse. Pallrade mig upp och åkte till jobbet. Lyckligtvis kunde jag stå på en truck hela morgonen och behövde inte anstränga mig så mycket, feberfrossa i princip hela jobbpasset förutom en sväng på slutet då jag fick febersvettningaroch av åkte båda långärmade tröjorna, pannbandet och halsduken. Nåväl, jag överlevde 6,5 h på jobbet.

Väl hemma fick jag nästan tvinga i mig mat, jag som aldrig brukar ha problem att äta. Söndagen har i övrigt förflutit på, fixade det sista i SKHRF ekonomin och sen har kaninerna fått vara ute i 4 h, så tog jag en promenad till ICA för att handla mjölk. Drog på mig pulsbandet och klockan såklart. Det märks att kroppen inte är helt hundra, i en uppförsbacke hade jag puls på 130.

Träningen denna vecka har uteblivit helt. och nu måste jag kurera mig själv. Förhoppningsvis är kroppen stark och kan motarbeta bacillerna. Halsen är inte lika raspig nu i alla fall. Jag hoppas hoppas jag kan träna nästa vecka.

Det ska i alla fall bli lite stallturer. Cykelaffären som jag hade tänkt att åka till för att pumpa däcken på cykeln var stängd på söndagar, så jag tänkte åka dit imorrn och pumpa. Imorrn blir det dock ingen cykeltur till stallet. Får ta det till veckan.. Kanske på onsdag om jag mår bättre?

Näe, Hille & Manne! Ni får ta igen träningen från mitt håll, och träna för dubbla personer!!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback