Puslklockan fortsättning...

Tog på mig pulsklockan idag igen till ridturen. Och nu har jag lyckats med programmet i datorn med! :)


Detta är ridturen jag tog, 5 km lång blev den. Det där kringelikrokiga i mitten var att jag gick upp och ner för backar i mini raviner eller vad man ska säga...


Man kan också få massa andra grafer, bla puls. Här ser man min puls under turen. topparna är när jag har travat/galopperat och dalarna i skritten ;)

Medelpulsen var rätt låg, maxpulsen var 109 och medel låg på 69 tror jag.. Inte världens mest ansträngande tur för min del ;) men i vår/sommar ska jag minsann visa hur jobbigt ridning kan vara!

I övrigt har jag jobbat idag, ett pass jag helst av allt vill glömma. 2 pers sjuka när vi redan stod kort om personal.. Kunde bara bli katastrofalt. Nu har vi ungefär 180 pallar som står på våran lastkaj som vi inte hunnit packa upp från igår+idag. Inte bra alls...

Efter jobbet fick jag verkligen skynda mig till bilbesiktningen. Jag hade tid kl 11.40 och skulle slutat jobba 11, dock var jag inte det minsta färdig kl 11 så jag jobbade över till 11.30... Så det vara bara plattan på mattan och väl på bilbesiktningen gick volvon igenom utan en enda anmäkrning!! Världens trevligaste besiktningstjej med! :) Blev så himla glad!

Denna vecka träningsmässigt har varit katastrof, inte ett enda pass hittils. imorrn har jag i alla fall bokat ett gympapass, det enda som finns på söndagar. Dessutom hoppas jag att en cykelaffär har öppet för jag behöver pumpa racer röds däck.. Så blir det förhoppningsvis en cykeltur till stallet på måndag! :) Cykelvättern är ju nästa delmål! :D

Nu ska jag ta och lägga mig på sofflocket, jag hade tänkt att gå ut lite i solen, men trixandet med pulsklockan tog mycket längre tid än beräknat... ;)

/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback