Nytt jobb, nya rutiner

Igår gjorde jag min första riktiga dag som lärare, ensam i klassrumet skarpt läge. Det gick bra. Idag var det samma sak, och jag börjar komma in lite i rutinerna - då är det tillbaka till Karlstad för jobb på IKEA en helg. Puh. Jag längtar till nästa helg då jag är ledig och ska fara upp till en kompis i bollnäs!

Träningen, denna vecka har varit OK. Sön (ioförsig förra veckan men..) 36 km cykel, mån powerstep 75 min och tis styrka 75 min. Sen har jag bara ägnat mig åt promenader ons-tors och så blir det nog idag med. Nu sitter jag i mammas lägenhet och ska strax promenera iväg till T centralen för att sätta mig på ett tåg.

Så nu ska jag sluta så jag hinner packa ihop allt, på tåget blir det rätta elevers arbeten.. som en riktig lärare!!
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback