Ny vecka med nya möjligheter

Förra veckan blev det ett träningspass. Är absolut inte nöjd med det, men så blev det. Igår var jag i Stockholm på Vildmarksmässan. Åkte ganska tidigt, så kom också hem i hyfsad tid på eftermiddagen. Hade med andra ord hunnit träna, men det gjorde jag inte. Jag var frusen, hade ont i halsen och snuvig. Så jag tänkte att jag nog höll på att bli sjuk (igen). Men så idag vaknar man upp och känner ingenting. Är ju visserligen glad över det, men det är ändå sjukt irriterande att jag inte blir helt och hållet frisk. Har varit såhär i en månad nu. Jag var helt inställd på att ringa på morgonen och boka av min blodgivartid som jag har imorgon, men idag känner jag mig ju frisk så det känns ju onödigt. Kroppen retar upp mig en hel del för tillfället och jag blir inte riktigt klok på vad den vill, försöker att lyssna på kroppen och vila när jag inte känner mig frisk, men snart tappar jag tålamodet.
Idag är det i alla fall fint väder. Jag har inte bokat någon träning, men ska nog passa på att springa lite ute i vårvärmen. Har egentligen fullspäckad dag, men äsch, jag får strukturera om så gott det går. Imorgon ska jag alltså lämna blod, så då blir det ingen träning. På onsdag får jag besök så alltså ingen träning, på torsdag ska åka och kika på några valpar, alltså ingen träning. Fredag ska jag egentligen också bort, men funderar på att lämna återbud. Lördag blir det skidor och världscupavslutning i Falun, ingen träning och på söndag SKA jag träna! :-) Jag får se lite hur det går i skolan med examinationen denna vecka, eventuelt kan jag lyckas få in något lunchpass i träningsschemat. Det skulle verkligen inte skada. Hoppas att ni andra också får lite vårsol på er idag! Den värmer!
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback