Min Garmin forerunner!

Nu ska jag verkligen ta tag i och ladda över mina turer från garminen forerunnern.


Här är kartan över min 5 km joggingtur jag tog för någon vecka sedan i Stockholm.


och pulsen, dipparna är när jag var tvungen och stanna vid rödljus.

Även fast jag inte kunnat använda puslklockan så mycket sedan jag köpte den (pga sjukdom) så är jag mycket nöjd med min lille vänn. Jag ser fram emot i vår/sommar när halsen är på topp och jag kan ge mig ut på turer och lära mig min kropp mer.

Idag har jag då min lediga dag, tvätten hänger uppe i lägenheten lite kors och tvärs eftersom jag redan tvättat 4 maskiner tvätt! Solen skiner idag och det är riktigt härligt väder, en perfekt ledig dag med andra ord!

/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback