Lite träning, lite bloggande

Ja, när träningen går halvdant gör även bloggandet det. Är inte så kul att skriva om vad man inte gjort, och inte så kul att läsa heller för den delen. Men nu tänkte jag ändå skriva om vad jag inte gjort, haha. Igår röjde vi sly och tog ner träd här hemma. Jag hade bokat träning på kvällen, men den hanns inte med eftersom vi inte var klara än. Men jag jobbade tungt med kroppen från kl 10 till kl 20, så idag har jag träningsvärk typ överallt, så jag kan nog nästan se det som ett träningspass. Den här veckan jobbar vi för fullt med examinationsuppgiften som ska vara klar på onsdag. Sen åker jag till Göteborg till på lördag. På lördag morgon ska jag testa något nytt - bodybalance, som min syster instruerar i. Det blir kul! Lite träning på "semestern" känns ganska hurtigt också :-)
Har inte gått så bra med pluggandet just idag, men nu ska jag ta mig i kragen och bli lite mer effektiv här på eftermiddagen. Jag håller på att stuva om lite åt kaninerna och det är inte alls roligt att sitta inne och plugga när man bara vill bli klar med allt där ute. Prioritera rätt är inte min starka sida.
Bifogar idag en liten valpbild som jag tog i torsdags. Skulle tro att vi hämtar hem en sån här i mitten av maj, vi får se! Den som sover i mitten är en hane med svans <3
/Hillevi
valp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback