Levande?

Ja, det har varit tyst härifrån. jag har inte haft något att skriva om. Det enda jag gör om dagarna är i princip att jobba och sen sova. Ingen träning på flera veckor. Är oftast så trött efter jobbet att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Sedan har jag ju varit lite krasslig i halsen, vilket nu börjar bli bättre!

I förrgår var jag i alla fall ute och gick ca 6 km efter jobbet. Igår blev det en härlig ridtur med mycket tempo. 15 grader varmt ute och sol! Helt underbart! Idag blir det en till tur i stallet innan en kompis kommer förbi. Jag skulle förmodligen behöva vila en sväng om jag inte ska somna sen.

Så nu blir det nog sängen en stund. :)
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback