Kroppsanalys igen

I fredags passade jag på att göra en kroppsanalys igen, hade tänkt att göra den före vasan men nu blev det efter. För er som minns gjorde jag en i slutet av sommaren, augusti, och har nu suttit och jämfört. Lite kul är det faktiskt, nu tränar jag inte enbart för att tappa i fett (vilket själva analysen verkar vara mest inriktad på) men den visar även muskelmassa i kilo. Sen i höstas har jag faktiskt "lagt på" mig 0,5 kg muskler på vardera ben, 0,1 kg på varje arm och 0,9 kg på magen. Totalt sett har jag gått upp några kilo (3,5 kg för att vara exakt) i vikt, när jag tränar så kan jag äta HUUUR mycket som helst så det känns inte direkt chockerande, men det innebär också att jag har gått upp 0,5% i fett över hela kroppen.

Nu tror jag inte att man ska lite helt på det här, men det är ganska kul att ändå få en liten bekräftelse på att träningen har gett resultat :)

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback