Inspiration

Ingen träning sedan i måndags. Har inte känt mig helt frisk, har egentligen aldrig riktigt känt mig helt frisk sedan jag blev sjuk för en månad sedan, men nu har det varit lite ont i halsen och snuvigt den här veckan igen. Irriterande. Jag inbillar mig att immunförsvaret som höll på att göra sig av med min förkylning fick backa några steg efter att jag lämnat ifrån mig 4,5 dl blod i tisdags, men vad vet jag, haha. Jag ska i alla fall till Falun imorgon och kolla på världscupsavslutningarna i längdskidor. Det ska bli riktigt kul och inspirerande! Sen blir det lite mat med samma personer i Örebro på kvällen. Hela den här veckan har varit helt fullbokad och det är även helgen. Har bokat spin-puls intervall på söndag kväll. Det kan bli veckans andra träningspass, om jag bara är frisk då. Måste vara frisk då. Träningen sista tiden är under all kritik. En frisk kropp och lite uppiggande vårkänslor ska råda bot på det, och det snarast! Trevlig helg på er! :-)

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback