I'm baaack!

:D
Idag, äntligen tog jag med mig racer röd till en cykelaffär för att pumpa däcken, jag fick med mig en liten adapter till ventilerna och så åkte jag till en mack och pumpade!

sedan var den hem och byta om, och så iväg! Jag for ner som ett rött streck för nerförsbackarna och klockade in de första 10,64 km på under 30 min. Så tog jag en sväng inne på IKEA, köpte nya glas och sen ut igen, vidare in till Bergviks köpcentrum och handlade fredagsgodis och ett nagellack till imorrn. Och vidare till Biltema. På biltema införskaffade jag mig ett par cykelskor och nya pedaler till racerröd. och så hela vägen hem.

Ungefär 21 km blev hela turen och den fixade jag på ungefär 59 min. :) Trevlig, en bra dag förra sommaren (i slutet på sommaren) cyklade jag hem från jobbet på ca 30 min (med min skeppshult damscykel). Nu när jag cyklar för första gången på året gör jag samma sträcka på den tiden med en racer, snacka om skillnad!! :) jag hoppas kunna kapa ca 8-10 min på det till vätternrundan (förutsatt att jag får med mig cykeln till sthlm).

efter rundan har jag passat på att gosa med Baloo, han har inte varit jättenöjd när jag bara kommit hem och vänt. Imorrn ska jag iaf spendera mer tid hemma! :) Jag ska även ta kort på mina nyhandlade prylar när jag monterat fast dem på cykeln så jag kan visa upp dem här! :). Så är det bara ett par cykelbyxor som fattas för att jag ska vara helt fit inför tjejvättern! :D

Nej, nu ska jag stänga av de värdelösa programmen på dumburken och kanske krypa till sängs.. Imorrn är jag ledig vilket jag bara säger HALELULJA till. var tungt att gå upp imorse och jag var rätt grinig på jobbpasset... Typiskt jobbat många dagar i rad tidigt beteende alltså.
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback