Härlig fixardag!

Åh, gud vad nöjd jag är med mig själv idag! Rev av 6 h på jobbet i rasande fart. Allt gick som smort och vi fixade hela inleveransen! Sen for jag hem och tog tag i Heleningrad! Städade kaninburar och kattlådan, dammsög hemma och sedan har jag kollat igenom SKHRF ekonomin som jag nu gjort färdigt = Sweet!

Sedan har jag hållt på och sorterat papper, bäddat rent i sängen (med hjälp av vår katt Baloo, ingen vidare hjälp!) och sorterat tvätten som ska tvättas imorrn.

Jaa, så summan av kardemumman är att jag är rätt nöjd med min dag! Ska snart gå vidare till vardagsrummet och dra en räd bland alla grejjer där. Imorrn är jag dessutom ledig! Fantastiskt! Ska unna mig så mycket sovmorgon som jag kan, hänga lite med mina universitetspolare och rida. Ingen träning på ett tag pga halsen.

:D
/ anja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback