Fullt upp!

Dagarna efter tjevasan har gått i ett. Jag har gått från jobb till skola till stallet idag. Kom hem vid 19 snåret och då var det dusch och matlagning. Det känns verkligen inte som jag har haft tid att komma hem och komma till ro efter vasan. har flängt omkring massor känns det som, Stockholmsresan som blev väldigt hastigt bestämd är nog stor bov i dramat... Men imorrn ska jag " bara" till jobbet 6-15 och sen till skolan. Så ska jag verkligen ta tag i att packa upp väskorna som ligger på golvet i rummet.


Resultatet från stockholmsresan blev även en Garmin Forerunner 410. Precis som han i affären sa så kommer jag vilja byta upp mig om jag köpe en sämre, så likabra att slå på stort på en gång!! Dock har jag verkligen inte lärt mig allt ännu. Måste ha tid att koppla in och installera dataprogrammet också. Idag hade jag den iaf på mig på stallturen, blev en 42 min lång tur, 3,67 km. Just nu hittar jag inte min medelpuls... Men det komemr jag nog lära mig :D

Så jag återkommer med lite mer siffror! ;D
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback