Full rulle!

För min del är det fullt upp just nu - med allt annat än träning tyvärr. Jag var i Göteborg i helgen, testade bodybalance i lördags som min syster instruerade i. Det var riktigt kul och en helt annan typ av träning än den jag är van med. Fick faktiskt lite träningsvärk i någon muskel som jag knappt visste fanns :-) Söndagen var det fullt upp med massa annat, bland annat hämtade vi hem en vedklyv och motorsåg. Tog ner massa träd helgen innan, vilket behövdes, men nu återstår tråkigt arbetet med att ta rätt på allt. Det blev sjukt mycket. Så nu har jag ägnat 2-3 timmar åt det varje kväll. Måste blir klar tills på fredag så maskinerna ska lämnas tillbaka. Har visserligen varit fint väder, så ska inte klaga, men så mycket annat hinns inte med. Jag började min praktik i måndags så jag är i skolan ungefär kl 8-16 om dagarna. Sen hinner jag lagom laga någon middag, ett par timmars trädgårdsarbete och sen fixa med lite lektionsplanering och sånt någon timme innan sängen kallar. Har försökt hinna tvätta lite också eftersom vi åker till fjällen på lördag. Blir svårt att packa på fredag om inte allt är i sin ordning. Jag cyklar i alla fall till praktiken, har väl typ 3-4 km dit enkel väg, alltid något! :-)

Som tur är finns det saker som gör att man orkar ligga i hela dagarna. Fick VG på min examination som jag hade förra veckan och inatt blev jag moster till världens sötaste lilla Julia <3 Eller lilla och lilla, hon var 55 cm lång :-)

Våren är här och cykeln bara väntar på mig i garaget, hoppas det blir tid till det snart!!

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback