Fokusera på det negativa!

Gårdagen flöt på bra i skolan, tusentals nya namn och ansikten och jag var mest av allt bara förvirrad. Men samtidigt kändes det rätt bra, jag ska i alla fall ge det en chans! Fram till sommaren så ska vi se vart det bär av sen.

För att jag inte ska gråta ihjäl mig försöker jag fokusera på det negativa. Det är otroligt skönt att inte behöva gå upp kl 04.20. Och vad mycket man hinner på morgonen när man går upp vid 6,30 och behöver åka hemifrån vid 8! Det är skillnad mot att gå upp vid 4,20 och åka hemifrån 4,35.

Det som var rätt skönt var att de höll på med genteknik i kemi a och biologi 1, precis det som jag ägnat typ hela hösten åt. Så idag ska jag hålla i en labb. :) Ska bli skönt att se hur det går. Samtidigt är jag inte helt ok i rösten, den kommer nog ta rätt mycket stryk, jag är ju inte van att stå och prata så mycket.

Idag har vi lite sovmorgon, min lärare brukar inte komma in fören vid 9 tiden, så jag ska strax börja knata bort mot Kungsholmen, igår gick jag hem på 41 min, hon sa att det brukar ta ca 60 min.. haha, går jag fort eller hon långsamt?? kanske båda!

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback