Fixar och donar!

Hemma i Karlstad igen, har hunnit med ett 6 h jobbpass och sen efter det har jag fixat mat (hemmgjorda köttbullar, potatis och sås), städat och diskat här hemma, städat förådet och sen tvättat kedjan på min skepshultcykel. Det är tänkt att åtminstonde 1 cykel ska in i förådet nu när jag är borta, får jag in båda denna vecka är jag mycket happy. Så ska jag försöka sno med lite kartong hem från jobbet och sen skicka racern med till Stockholm.
Så skönt att ha sådanahär dagar, där man hinner med och fixa allt. Jag har även packat allt inför resan till stockholm imorrn. Har en liten väska för kläder och en mycket större för massa skolmaterial jag vill ha med mig. Smidigt.. ;)
Nu blir det nog att försöka få ihop någon mellis, har varken bröd eller fil, så vi får se vad jag kan sno ihop.. :) Sedan väntar stallet och en härlig ridtur, det blir nog både långkallingar och vinterjackan för idag var det kallt!
Eftersom det är earth hour i kväll så tänkte jag passa på att rätta lite skolarbeten i kvällsmyset. :)
Tjipp
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback