Ett tag sedan sist!

Hu. Just nu har jag precis vaknat till liv efter 2 h i sängen. Jobb har stått på schmeat, 5-14 idag. Jag kännde mig allt annat än pigg. Skiten som växer i halsen (läs bakterier) har blivit värre, igår ramlade jag av hästen så jag har ont i ena axeln (musklerna) och höger fotled (leden). Jag har inte varit sådär jättepigg idag. Har fått lyfta det godset jag har kunnat. Men jag var tvungen att gå till jobbet eftersom jag var den enda som kunde arbetsleda/datorjobbet på plats. Så då var det bara att bita ihop.

I övrigt går träningen just nu sisådär. Halsen krånglar fortfarande och idag har jag kännt mig riktigt hängig. Nu ska jag satsa på att få på mig lite kläder och sen gå till ICA för att handla någon form av fredagsmys. Tror dock det blir riktigt tidigt i sängen idag
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback