Vi klarade det!!



Hille var nervös som ett skakande asplöv, anja var lugn som en filbunke och matilda var någonstans mitt emellan, här är vi iaf taggade inför starten i Motala! Resan började tidigt i lördags morse och väl framme i Motala hätade vi startbevis m.m. och sen slog vi till på ett par varsina legwarmers, vilket jag var otroligt tacksam för! Mina korta cykelshorts hade inte värmt mycket!

För att göra en lång berättelse kort rullade vi in i Motala efter Anja 4h 4 min, Hille 4h 7 min och Matilda 4 h och 8 min! Grymt mycket bättre än vårat mål <5h!!


Pulsklockans mätning, inte helt tillförlitlig då jag råkade pausa tiden någonstans i början... Men man ser ju typ!

Nu är iaf 2 av 4 grenar avklarade och vi har långdistanserna gjorda, 130 km avklarade - 11 kvar!!
Idag var även jag och Hille på XXL sport och hittade våtdräkter, kids storlekar för 14 resp 12 år fick det bli för att det skulle sitta tight, och genast har min nervositet för vansbrosimningen stillats något!

Och nu ska jag ut och montera ihop min kära racer som skött sig finfingt under helgen!

/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback