Vardagsmotionen!

Sådär, en vecka i Karlstad är gjord och den har varit full av jobb, flytt, flyttstäd, ridning... Och själva träningen har lyst med sin frånvaro. Det har varit tuffa pass på jobbet med redeligt med varor in - att dessutom inte ha jobbat med detta fysiska jobb på 10 veckor gör att mina fötter och ben är mer än möra efte 9h på logistik!

Därför har träningen bortprioriteras - eller jag har haft så mycket annat att göra. Har iaf hunnit med att rida 3 dagar, två långpass och ett dressyrpass. Jag gillar verkligen hästen jag rider, lagom pigg och älskar att hoppa!

Jag hade dock hoppats på att stan skulle vara öppen idag eftersom jag har lite småärenden, men det verkar vara stängt (enligt hemsidan). Så jag får försöka ta det någon annan dag.

Något jag i alla fall har gjort är att jag har provbadat våtdräkten (jag kan nog inte kalla det simma...) men Den satt bra och jag kunde simma i den, så jag hoppas jag ska ta mig i mål på Vansbo. Är det någon gren jag förmodligen inte är så stark i så är det simningen - men jag räknar med att ta mig i mål! Hur svårt kan det vara egentligen?? Har man inget tidsmål är det ju bara att simma!

Idag är det midsommar och jag har faktiskt bara planerat att laga mat med en av mina kompisar hemma hos henne och sen kolla på film typ. det känns aldeles lagom för min del.

Ha en toppenmidsommar vänner!! :)

/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback