Vad kan jag klara av?

Jag känner mig stolt över vår prestation i tjejvättern - det är inte lätt att lägga upp ett lopp som man aldrig ens varit i närheten av distansmässigt. Men jag kommer nog alltid gräma mig lite för tiden... 4 min, det hade jag lätt kunnat kapa...

Men, nu blir jag sådär hög på allt jag kan klara av, så jag börjar fundera på vad jag ska satsa på nästa år? Kapa tiderna på en tjejklassiker eller satsa på halvklassikern.. den skrämmer mig inte så mycket längre.. Klarar man 3 mil på skidor klarar man 4,5.. Klarar man 100 km på cykel klarar man 150.. Ja ni förstår..

Men, jag är ju redan anmäld till tjejvasan... Kanske kör jag tjejvasan och sen gå på halvklassikern i och med halvvättern?? Jag får fundera lite mer. Att gå upp till stora klassikern känns lite väl vågat.. Men hur svårt kan det vara?

//Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback