Terminsslut!

Sådärja. Idag har jag varit i skolan för sista gången denna termin. Tog med mig min jobbdator och lite böcker hem och packade de sista grejerna i flyttlådor (vi ska byta arbetsrum så allt är packat i lådor) Jag har även paxat plats i nya kontoret vilket känns fint. :)

Så imorrn är det tillbaka till Karlstad igen och på sön ska jag försöka flytta in i min "nya" lägenhet.. Eller sommarlgh. Gud vad mitt liv känns som en enda stor flytt just nu! På jobbet flyttar jag - i stockholm har jag bott i två resväskor och nu ska grejerna i Karlstad ner i flyttlådor och vara där i till i augusti. Jag kommer seriöst DÖ om jag behöver flytta något mer efter detta halvår!!

Men väl i Karlstad och efter flyttarna har jag tänkt ta tag i simningen på riktigt. Ska försöka få så mycket vattenträning som möjligt, det är ju trots allt bara 3 veckor kvar!!! Shit pommes!!!

Bjuder på en bild från Spanien, vi är på en vandring till en liten by som heter Frigiliana, jag är mer glad än vad jag ser ut på bilden... :)

/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback