Som en sommaräng!



Ja, idag byter jag IKEA kläderna/träningskläderna mot en finfin klänning, tillfixat hår, sminkat ansikte och söta ballerinaskor! Jag ska nämligen på bröllop, min barndomskompis ska gifta sig och jag är så förväntansfull! Det ska bli roligt, även om jag inte känner så mycket folk.

Min klänning köpte jag på internet från Style by tyra, jag gillar inte att köpa kläder på internet egentligen eftersom man inte kan prova dem, men den är vacker som en sommaräng och sitter bra, så jag är nöjd!

Idag börjar även min semester, fick rycka in och jobba lite i morse eftersom det var kris, inte bara lite kris utan äldigt mycket kris.. Men jag sa att det var OK så länge jag fick gå kl 10.

Och jag känner mig rätt, jag är ingen sån människa som står och fixar sig i timmar, sminkade mig och plattade håret på typ 30 min, sen tar det ju 2 min att byta om.. Så är jag färdig (även om jag inte kommer åka i klänningen, byter om på plats istället).

vansbro då? Hoppsan, jag tror inte jag varit såhär oförberedd på någon del av tjejklassikern... Jag vet inte ens om jag någonsin har simmat 1000m...? jaja, hur svårt kan det vara?? Jag får väl kämpa lite och kanske ge bort segern till Hille eller Matilda?

Kram!! /anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback