semesterdags strax!

I två dagar har jag semester, ett jobbpass kvar då jag har min lediga dag imorrn.. Det känns jättekonstigt eftersom jag precis kom till IKEA, men jag tror det är välbehövligt. Kroppen börjar ropa lite efter semester känns det som. Jag tror det har tagit mer än vad jag tror på mig att jobba. Så den första veckan när jag dessutom inte har något planerat känns grymt skönt. Bara relaxa och fixa saker.. Jag kommer säkerligen ha tråkigt - men jag ska faktiskt bara vara ledig!!

Mitt i semestern infaller ju även vansbrosimmet. Just nu känns det som att jag mest ska försöka överleva. Simma på som bara den för att komma i mål och få komma upp och värma mig ;)Enligt vansbrosimmets hemsida är det 15 grader i vattnet.. Jag tror min våtdräkt kommer värma rätt gött!! Nu ska jag iaf promenera iväg till bilfirman, bilen har varit inne på service eftersom vi ska bila ner till Tyskland efter vansbro. Och sen blir det lite allmänt fixande innan jag säkerligen kommer dö i sängen.

Det har varit två tuffa veckor på jobbet, vi snittar säkert 350 kubikmeter gods varje dag (jämfört med i vintras/våras då vi hade ca 80-120 kubik). Detta gör att vi inte hinner få ut allt i butiken utan har mellan 40-80 kubik på vår lastkaj vilket för min del skapar rätt stor inre stress.. Jag vet att det inte är mitt fel eller så - men att jag vill att vi ska bli färdiga, så blir vi aldrig det.. Det tär lite på självförtroendet.. Men ikväll ska några av mina jobbkompisar jobba kväll och få undan mycket vilket känns så skönt. Dock fick jag inte vara med och hjälpa för min chef. Hon känner mig så väl och vet att jag behöver vila och komma bort från jobbet. Världens bästa chef? Nej, nu är det dags att kila. Tjipp! /anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback