Projekt packa ihop cykeln...

Startade dagens projekt med att bära upp cykeln till 4e vången (tack och lov hiss 3 vån).


väl uppe startade projektet.. Först ur, relativt enkelt var att klocka av pakethållaren..

Pakethållarlös racer, snabb som attan!


del 2 var att plocka av hjulen, inte det speciellt svårt..


del 3, det svårste var att få ner hela alltet i väskan, nu ligger den dock där och jag tänker inte packa upp den fören jag är i Örebro!!



Såhär nöjd var jag när hela cykeln var nere i väskan!! Då tog jag nytt PB på Gamla stan -> T-centralen, 9 min... Och hämtade kaninen Liz som jag ska leverera till Örebro imorrn.

Idag har det varit näst sista dagen i skolan, hängde lite med en av mina klasser och sen har jag fixat och donat på kontoret. Ska byta kontor till i höst vilket innebär att allt ska ner i flyttlådor, Hittills har jag 4 flyttlådor... På bara min arbetsplats?!!

Nu ska jag iväg till affären för att köpa lite fika till tågresan samt en påse morötter till Liz. :) Nästa gång jag rapporterar är det förmodligen från efter 100km cykel! :D

/ ANJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback