Genrep

Förra veckan innehöll ett träningspass, ett löppass på 4,5 km. Det var vad tiden räckte till.
Igår var jag ute och cyklade, min vanliga runda. Benen var riktigt sega, så det gav ingen bra känsla inför lördagen. Vårens cykelpass kan räknas på en hand, och hur många mil jag fått ihop ska vi inte ens tala om, men det lär mer än dubblas om jag kommer i mål på lördag i alla fall :-P Jag hoppas verkligen att det inte blåser på lördag. För igår blåste det en hel del och det är så sjukt jobbigt. Man trampar och trampar, men kommer ignenstans. Benen tar slut fort och dessutom tär det på psyket. Jag hoppas på sol och vindstilla, men tyvärr verkar vädergudarna ha en annan vilja. Hur som helst, i mål ska vi alla tre!! Ömmande rygg, rumpa, nacke och axlar kommer förmodligen göra mig sängliggandes dagarna därpå, men det är smällar man får ta. Dessutom lär benen vara sjukt möra. Funderar på vad jag ska unna mig efter det där loppet, något extra är man väl värd om man går i mål?! :-)
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback