Friska Karlstads-promenix!

I karlstad har dom en rätt kul grej, de sätter varje sommar (iaf 3e året i rad nu) ut massa stolpar/kontroller. Så får man hämta en karta och sen ska man ut på skattjakt/stadsorientering. Idag har jag och en gammal klasskompis plockat 8 st. En promenad på 3h ungefär. Under de timmarna hann vi även med en fikapaus. :)

När jag kom hem var benen rätt trötta, så jag smorde in dem emd kylgel vilket har en lugnande effekt på dem. :) Så nu känns det bättre.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig ut igen och ta några av kontrollerna inne i stan. Jag har redan fixat och ätit kvällsmaten så så mycket mer än att krypa till sängs har jag inte att göra idag.. Och det känns lite väl tidigt!

Imorrn blir det jobb som vanligt, och en ridtur. Har jag tur hinner jag ta några ärenden som jag måste bocka av. Linsvätske-burken börjar bli skrämmande lätt och det är nog dags för påfyllning innan den tar slut!!

I övrigt ska jag bara köpa ett par simglasögon, sen är jag fit for fight för hela kvarvarande tjejklassikern!! Löpningen känns som att jag har allt, det får bli den "nya" Sauconyskorna på fötterna, shorts/trekvarts/långbyxor beroende på väder och sen linne och tröja. Allt det har jag ju henna.

:) Inte långt kvar till Vansbro nu!!
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback