Fjällen

Här uppe ligger snön kvar på fjällen och myggen har inte vaknat till liv än, vilket är otroligt skönt. Renarna väcker mig på natten av att stå och trampa på altanen, så lilla Willie vågar knappt gå utanför dörren ibland. Temperaturen är såklart inte riktigt sommarvarm, men det är ändå så otrligt skönt och avkopplande med semester och att få komma hemifrån. Här uppe är det verkligen lugn och ro.

Idag har vi gått en lätt vandring. Jag har med löparskorna, får se om det blir någon tur med dem imorgon, lusten får avgöra. På tisdag är det nog dags att plocka ner kajakerna från biltaket och packa med tält och mat, så då kommer armarna att få sig lite träning i alla fall.

Nu ska jag se vidare på fotbollen och njuta av sista lediga veckan innan jobbet kallar :-) Bjuder på en bild från dagen. Willie fick se snö för första gången och var alldeles till sig, men otroligt nog lyckades jag fånga honom stillastående på ett kort ändå. En hel del snö uppe på fjällen som ni ser :-)

Willie
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback