Dagsplanerna!

Oj oj, ledig dag mitt i veckan. Inte vad jag är bortskämd med! Hade jag bott i Karlstad hade jag garanterat jobbat idag.

Inatt sov jag 12 h, hade tänkt gå upp rätt tidigt, men kroppen ville ligga kvar, så när jag ändå är ledig kunde jag låta mig själv vila ut! Planerna för dagen är ju en cykeltur till Kungens Kurva (XXL sport öppnar ny butik) och sen tillbaka. Och sen?

Igår försökte jag montera isär racern, måste plocka av pakethållaren för att den ska få plats i cykelväskan. Så ska jag försöka komma på vad jag ska klä mig i på cykelvättern. Enligt YR.no ska det bli 14 grader och moln. Vilket känns som bra cykelväder. det känns bara ovant eftersom jag verkligen inte cyklat på eeeevigheter (annat än till och från skolan). Men, det blir nog bra. Ska se vad jag hittar på XXl, jag hoppas jag kan hitta ett par cykelbyxor och sen lite energi-geler.

Återkommer efteråt så ni kan få se :)/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback