Åter till vardagen!

Efter en vecka i spanien är jag nu hemma igen.

Veckan har varit intensiv, jag har aldrig plåstrat om så mycket fötter och tår, rengjort så många skavsår och lindat så många stukade fötter som denna vecka. Halvvägs genom en sjuksköterskeutbildning? Dessutom har det blivit många sena nätter eftersom eleverna gärna är uppe på kvällarna...

Så i natt sov jag 10 h, skönt!! Idag ska jag försöka montera isät cykeln för första gången för att passa in den i cykelväskan. Precis som Hille och Matilda har jag inte heller insett att det är 4-5 dagar kvar till Cykelvättern! Hjälp. Ingen träning på massa veckor, men, nu är penicillinkuren avslutad och jag mår mycket bättre! I övermorgon är jag ledig och då öppnar ett nytt XXL sport varuhus i Stockholm och jag skulle behöva slå till på ett par nya cykelbyxor utan sömmar för att säkerställa så jag inte får skav av att cykla 100 km. Och lite gel att ha med som mat runt vägen.

// Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback