veckosummering!

Det känns som det var evigheter sedan det var måndag! Veckan har gått fort men ändå långsamt.

Rent träningsmässigt är detta en av mina bästa veckor, 5 träningspass och 1 längdskidåkningspass!!
3 powerstep (kondition/step pass)
1 spinningpass
1 styrkepass
18,5 km längdskidor
2 ridturer (varav dagens var rätt jobbig då jag har rejäl träningsvärk i insida lår/höftböjaren)..

Inte dåligt alls! Igår blev det också en spontanutgång som jag inte alls hade planerat, vaknade ju vid 05.30 igår och åkte skidor och var dödstrött efter det. Men på något sätt orkade jag! Roligt var det (det bästa på hela kvällen var dock när vi satt i en soffa vid utsläppet och kommenterade/gjorde röster åt alla som gick ut *hihi*)!

Nästa vecka är inte helt spikad, eftersomjag inte riktigt vet mina stalldagar ännu; men början ser i alla fall ut som så:
Mån: Powerstep
Tis: morgonspinning ev powerstep på kvällen
Ons: Längdskidor?

Längre än så har jag inte kommit i planen. För övrigt är det inte långt kvar till Vasan nu, kollade in på deras hemsida och såg att det var 35 dagar kvar (förmodligen till riktiga vasan, alltså 7 dagar mindre till tjejvasan!!). Spännande! Jag börjar bli lite nervig, eller mer pirrig, men det är nog mest för att jag inte vet hur det kommer vara. Hur spåren kommer vara, när vi ska starta, vilken tidspress vi har, om jag kommer få skav på foten, hur jobbigt det kommer vara..? Men detta kan jag ju inte få svar på innan jag har testat. Så det är bara att kasta sig ut och försöka! :)

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback